DENÍK LYŽAŘSKÉHO KURZU - JSME DOMA!

DEN ŠESTÝ - 4.3.

ZAZVONIL ZVONEC A LYŽÁKU JE KONEC!

...

Dneska to byl fofr! Budíček, snídaně, zabalit věci, uklidit pokoje... to vše jsme s přehledem všichni zvládli do 9:00 hod. (Poznámka: v tuto dobu děti ve škole obvykle moc produktivní nebývají. Dnes ale šlapaly jako hodinky. Ostatně jako každý den.).

Jakmile byla všechna zavazadla nachystaná, sešli jsme se v jídelně, kde jsme měli poslední týmové rozjímání. Všichni lyžaři obdrželi ocenění za absolvování lyžařského kurzu a dostali drobnou sladkost (touto cestou moc děkuji hodným rodičům, kteří nám přinesli sladké sponzorské dary. Hladina cukru tak byla u dětí neustále doplňována :) ). Následně paní zdravotnice vyhodnotila bodování pokojů, ocenila nejlepší pokoj, který překvapivě obývali chlapci a nikoli děvčata. Svou cenu obdržel i pokoj, který skončil s bodováním nejhůře - dohlédli na to, aby všechny obaly od odměn skončily v koši a nezatoulaly se na podlahu hotelové jídelny. Celkem se jim to povedlo, jen na jejich stole zůstaly papírky od bonbonů... :)

Na závěr pobytu ve Velkých Karlovicích jsme se šli podívat na vyřezávané dřevěné sochy a naposledy jsme se rozloučili s lyžařským areálem.

A TO JE Z LETOŠNÍHO LYŽAŘSKÉHO KURZU VŠE! TAK PŘÍŠTÍ ROK ZNOVU!

Závěrem bych ještě jednou chtěla poděkovat všem účastníkům kurzu za ÚŽASNÉ zážitky, vzorné chování, dochvilnost, skvělé lyžařské dovednosti a také za spoustu společné zábavy. Doufám, že si děti tento týden společně užily a možná vznikla nová nebo minimálně silnější přátelství.

DĚKUJI

VEDOUCÍ KURZU, ELIŠKA OLBRECHTOVÁ

DEN PÁTÝ 3.3.

Dnešní den byl ÚŽASNÝ. Začali jsme vydatnou snídaní, která nás posílila na celé dopoledne. Poté jsme se vydali na kopec a snažili se ze sebe vydat nejlepší výkon (poznámka uč.: ještě aby ne, když byli pod neustálým dohledem kamer - dnes jsme natáčeli videa a večer prováděli rozbory lyžařských dovedností).

Krásné počasí nám vykouzlilo úsměv na tváři. Po odpoledním lyžování jsme si pochutnali na výborné večeři a měli jsme chvilku volna. (poznámka učitele: cílem volna bylo rozpoznat a navrátit všechny ponožky, které se válely po pokojích, jejich majitelům).

Všichni se moc těšíme na taneční večer. (poznámka: jen učitelé to neustále protahují svými rozbory lyžařských technik).

Holky z 8. třídy

PS od učitelů: hotel se otřásá v základech, párty nebere konce... TĚŠÍME SE DOMŮ! :D ... ale jinak je to tady opravdu ÚŽASNÉ!

DEN ČTVRTÝ - 2.3.

Pan učitel Brhel nás probudil s krásným úsměvem. Po snídani jsme vyrazili na delší procházku po okolí. Na obědě jsme si pochutnali na vynikajícím vývaru a na vepřové krkovici (poznámka učitelů: nebyla to krkovice, ta bude až zítra :D ) se šťouchanými bramborami. Odpolední lyžovačka byla super, krásně svítilo sluníčko. Tento den jsme si velice užili. Prostě "UŽASNÉ!" (poznámka učitele: obzvláště družstvo číslo 1 toto slovo používá opravdu na vše. Jen rozpoznat, kdy to myslí ironicky a kdy ne :) ... ).

Dnes večer nás čeká večerní program, který pořádá naše třída.

Kluci z 8. třídy

PS od učitelů: Naši začátečníci už se řadí mezi zdatné lyžaře. Dětský kopec už je pro ně malý, ode dneška lyžují na modré sjezdovce. Jsou skvělí! :)

PS 2 od učitelů: Nejen jaro už je cítit ve vzduchu. My pociťujeme i únavu.

DEN TŘETÍ - 1.3.

obrázek bez popisu

Je to tady fajn. Dneska nás zase brzo vzbudili a šli jsme na snídani. Měli jsme švédské stoly, proto jsme si mohli dát, co jsme chtěli. Potom jsme skibusem přijeli na svah a tam jsme lyžovali. Každý lyžoval se svojí skupinou.

Když se vracíme dopoledne ze svahu, unavení odjíždíme zpátky na hotel. Máme volno, můžeme si dělat, co chceme do té doby, než zazní zvonek na večeři. Po večeři máme krátké volno opět pro sebe, pak následuje program. Po programu se jdeme postupně osprchovat a udělat si večerní hygienu a pak jdeme spát. Tohle je náš den ve zkratce.

Holky ze 7. třídy

PS od učitelů: některé pokoje jsou prozatím celkem čistotné (ale raději to zaklepejme na dřevo "ťuk, ťuk" )

DEN DRUHÝ - 28.2.

Ahoj mami a tati,

dneska mě nutili vstávat brzy. Byla asi půlnoc, já fakt nevím (poznámka učitelů: bylo 7:00 hodin). Potom jsme museli sejít asi celý Mount Everest (poznámka uč.: 2 patra do jídelny). Vykrmovali nás jako Jeníčka a Mařenku. Poté přišla ta nejhorší část :C. Viděl jsem ty kolosální hroudy plastu, co se nazouvají na nohy (poznámka uč: lyžáky) a odvezli nás na svah. Pak po mně chtěli, abych se tam učil nějakému asi sportu... alespoň to tak vypadalo (poznámka uč: lyžování). Byl jsem unavený jak cyp. Aspoň v poledne nás vzali zpátky na hotel. Tam jsme si chvilku odpočinuli a jeli zpět. Psychicky jsem se zhroutil "... a zase ten kopec!". Pomoc! Zaplaťte mi alespoň data.

Dík, už se nemůžu dočkat wifiny a počítače.

S pozdravem

Borec ze 7.A

DEN PRVNÍ - 27.2.

Dobalit, odevzdat dokumenty, naložit věci do autobusu a...ODJEZD!

Rodiče zamáčkli slzy a my jsme se vydali za novými zážitky do Velkých Karlovic. Cesta uběhla rychle, poté následovala krátká sváča a hurá na kopec. Děti byly rozřazeny do 4 skupin dle svých možností a tajných přání. V jaké skupině se vaše dítě nachází, již jistě víte. Není to ale konečná, podle zásluh můžou být přeřazeny (výš i níž :) ).

Z kopce jsme zamířili zpátky na hotel, kde jsme se zabydleli a snědli svou první večeři - segedínský guláš. S podivem, že se třídy mezi sebou neznaly jmény, jsme zahráli pár seznamovacích her. Za sebou již máme i první přednášku o chování na kopci a pokojích... tajně doufáme, že dětem jedna přednáška bude stačit.

Po prvním dnu jsme již všichni pořádně unaveni (dokonce i některé děti). Už je nejvyšší čas se odebrat na kutě a nabrat síly pro následující týden. Budou potřeba!

PS: Kdo se zapomněl rozloučit, má smůlu! Příští shledání bude v ideálním případě v pátek. Ale nebojte, bude o ně dobře postaráno... :)

Dnešní report psali UČITELÉ :), od zítřka se můžete těšit na zprávy od vašich ratolestí.